Sunday, September 23, 2012

ALPHA LIPID SD2 POWER

Assalamualaikum kawan-kawan 'sediet' dan bakal pendiet sd2 semua!

Terasa lama sangat tak update blog kan..saja menyepikan diri sebab masih dalam proses ujikaji terhadap diri sendiri terhadap produk yang layak saya panggil POWER ini! Setelah habis menelan 3 tin alpha lipid sd2 bulan lepas saya berjaya turun sebanyak 6kg (dari 63kg) dan kurangkan saiz pinggang sebanyak 4.5 inci (dari 32inci..malunya!)..alhamdulillah, bersyukur yang keterlaluan!!!

Sebenarnya raya hari tu terbabas jugak..berat saya naik 2kg..huhu..abes semua saya makan..al-maklumlah setahun skali je dapat merasa lemang ketupat..( tak takut sbb sd2 kan adaaaa ). Lepas raya agak rimas jugak memandangkan byk undangan open house, tak pegi kang kecik hati kan..so saya tangguhkan diet saya lagi dan hanya maintainkan tanpa sd2..nasib baik tak naik byk pn..juz 2kg tu je! Lepas settle semua sy start amek 1 tin lagi n mulalah berpantang semula.. (kdg2 pantang tengok jgk la)
Syukur3 kali ni betul2 menghela nafas lega apabila penimbang digital keluarkan angka 55kg! Seriously tak pernah saya terfikir mampu turun sebanyak tu..alhamdulillah untuk sekian kalinya.

Dan skrg ni dah lebih 3 minggu saya maintan tanpa sd2 berat masih menunjukkan angka yang sama.. 55KG OK!!! Sila jangan jelesssssssss...tapi sy masih berharap untuk turun ke 53kg sebenarnya utk dapatkan berat asal..huhu..adakah sy akan berjaya? Kita nantikan ya..

Jom tambahkan kejelesan anda dengan melihat gambar-gambar raya saya..sila lihat sambil senyum dan berkata dalam hati.. 'aku nak kurus' sbyk 7 kali..hehehe



Berat dulu 63kg, muka sy bulat cam belon!
Berat gmbar raya 2012 58kg (masa ni dh naik 1kg lepas turun 6kg)

Hi ladies & gentleman, saya nak tayang baju saya yang cantik ni saiz S ok!
Baju grey raya 2011 pun cantik jgk tp saiz L..ngeh3

My lil bro..still AVAILABLE..hahaha

Ohh dis is my hubbybie..SOLD OUT!

Happynya raya saya bila impian jadi kenyataan!

Balik kampommm..hohoho balik kampommm..

Poyo je gambar kan..penuh acting!


Jangan tunggu kawan anda kurus dulu baru nak bertindak! Dapatkan PROMOSI HEBAT dari saya sekarang!! email ke alpower.order@gmail.com

No comments:

Post a Comment