Sunday, October 14, 2012

GEMOKNYA SAYA TANPA SD2!

 Assalamualaikum dan selamat sejahtera,


Auuchhh!! Rasa tak sanggup nak tengok balik muka saya dulu..menci tawwww!!!
My face looks like a balloon! Eeuuu...

BENGANG tak anda bila rakan-rakan asyik tegur tentang fizikal anda? Yer, memang kadang-kadang teguran mereka sekadar bersahaja atau bergurau, tapi hati mana tak sedih bila tiap kali jumpa kawan lama atau upload gambar di FB orang asyik cakap 'gemoknya awak sekarang', 'muka awk bulat macam belon', 'hapynya hidup awk skrg kan sampai berisi camtu'.
Argghhhh terhinanya saya! Hanya pada suami tempat saya meluahkan rasa.

SYUKUR! Akhirnya saya bertemu jalan penyelesaian disaat saya hampir-hampir down. Lebih dari 5 produk yang saya cuba sebelum ni tapi xda penurunan langsung..bila difikirkan semula mungkin produk2 tu buatkan muka saya naik macam apam..huhu

Ini gambar terbaru saya ( 13 oktober 2012 ), timbang malam tadi dah 53.8kg! yahooo....Lepas habis 4 tin sy turun 55kg dari 63kg. Saya stop dan maintainkan sendiri dengan mengamalkan cara pemakanan yang betul tapi berat saya masih boleh turun walaupun lambat. Tak kisah lah! Janji tak naik kan :-)

Bila dah kurus semua baju-baju lama dah blh pakai balik. Seronok sangat..yang bestnya saya ada 1 jeans kesayangan..sebelum ni saya frust sgt sebab jeans tu xmuat langsung, sy simpan elok2 dan berharap dapat pakai semula bila dah kurus. TAPI bila saya dah kurus skrg ni seluar tu still tak boleh pakai..bkn sebab xmuat tapi terlalu longgar..masyaallah ;-)



Jangan tunggu kawan anda kurus dulu baru nak bertindak! Dapatkan PROMOSI HEBAT dari saya sekarang!! email ke alpower.order@gmail.com

No comments:

Post a Comment