Monday, July 2, 2012

ALPHA LIPID SDII- saya berjaya



yahoooooooooo....alalalala gembira sangat saya sekarang ni!
Minggu lepas saya diperkenalkan dengan SDII ni oleh seorang kawan.. mula2 memang tak nak langsung try sbb dan fedup cuba macam2 ubat diet tapi badan mcm kena pam pulak..naik mcm belon!

Pastu tgk kt FB byk la plak orang pomot2..tgk byk testimoni orang2 yg berjaya..still xpecaya sbb biasala orang iklan mst yg baekkk jer...tah la hati rasa membuak2 nk try gk.. so sy pk nk try 1 tin dulu la.. 1tin pn dah rm180 kan..tahan seminggu je lak tu! huhu...klo xjadi memang arrrr..hehe

Disebabkan mahal sgt susu ni sy berazam nak buat betul2! YAKIN BOLEH!!
cukup 4hari je rasa cm xsabar lak nak timbang..mula2 pk takut jgk tp ala baru 4 hari kan..klo turun sikit pn xpala..so dengan nekadnya sy timbang! MAK OIIII jarum menunjukkan 60kg??? Rasa nak melompat tinggi2...suami saya pn tekezut! Biar betul turun 3kg..haaa jangan xpecaya u ollsss...

Disebabkan gumbira sgt, sy yakin dan pecaya dengan produk ni memang betul2 mampu turunkan berat badan saya yang sememangnya susah sgt nk turun ni! Dengan itu sy rasa mcm nk jadi agent jer...boleh x? hehe..

Sesiapa nak beli boleh order kat saya, sy xjadi agent lagi tp sy tolong kawan sy dulu..hik3..


Nak turunkan berat badan cepat dan selamat? email saya di miastuffz@gmail.com


No comments:

Post a Comment